Haber: Ankara’da Sakarya Caddesi’nde bulunan bir eğlence mekanı çıkışında, 5 kadına sözlü ve fiziki saldırıda bulunan biri bekçi ve iki polis memurunun açığa alındığı bildirildi. Ankara Emniyet Müdürlüğü şöyle açıklama yapmış: "24 Ağustos günü saat 06.30 sıralarında haber merkezine gelen kavga ihbarı üzerine, olay yerine giden polis ekipleri, eğlence mekanının çıkışında alkollü vaziyetteyken, yoldan geçen kadınlara yönelik sözlü-fiziki saldırıda bulunan ve havaya ateş eden sivil kıyafetli, biri çarşı mahalle bekçisi ikisi polis memuru olduğu anlaşılan (3) kişiyi derhal gözaltına almıştır. Adı geçen şahıslarla ilgili adli ve idari soruşturma başlatılarak, şahıslar açığa alınmış ve mevcutlu olarak adliyeye sevk edilecektir."
YORUM
Görüntüleri az önce izledim. Tekmeler, tokatlar, küfürler; ülkemize yakışmayan görüntüler... Devlet memurunun şartlar ne olursa olsun, gücünü bu şekilde kullanması çok kötü bir örnektir. Bizler, sokakta polis ve bekçilere güveniyoruz. Kusura bakmayın, yazmak zorundayım. Polis ve bekçi olabilmek için kapı kapı dolaşıp referans arayan insanların şımarıklık içinde olmaması gerekir. Devletin personeli her zaman ve her yerde iyi örnek olmak zorundadır.