📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Allah sabır versin dediler, valla bence de versin dedim. Ne olur versin, hatta sabır neredeyse gidip alayım, ağacı varsa toplayayım, çiçeği varsa dikeyim, taşı varsa alıp boynuma asayım, sabır yağmur olup aksın altında ıslanayım istedim.
Başkalarının parmakları arasını doldursun diye, parmaklarımızın arasında boşluk vardır. Işık yaymanın iki yolu vardır; ya mum olursun ya da onun ışığını yansıtan ayna.
Sürme iskelenin başında durup, denizin şıpırdamasını, çeliğin ve halatların iniltilerini dinlediler. Havalanan bir uçağın cayırtısı ikisini de sıçrattı. Abby havaya bakıp uçağın ışıklarını görünce, sanki sabit duran uçakmış da kendisi zaman ve mekânda yol alıyormuş gibi başı döndü. Az kalsın Katzka’ya tutunacaktı. "Ben nasıl oldu da bu adamla birlikte bu iskeleye geldim" dedi içinden....