Yagmur

Yagmur
@mirroredmind
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ruhunun canlılığı için sevdim."
Yeni yeni anlıyorum Yaşarken ölümünü düşünüp de Ağlayan annem... Seni sevincin hanesinden Düşüren dünya Başladı beni de bir kenara atmaya.
Her ülkede her millette Kendine benzer insan bulursun Bir ben miyim aykırı?

Türk kadını

@KadinlTurk
·
" Ben hep mutsuz oldum . Ama seninle hayatımın değişeceğini sandım . Ama sen de herkes kadar kötüsün . "
Edebiyat