yani simdi buyuk bi kaneki fani olarak objektif bi yorum yapmam olanaksiAHAJALXŞĞWĞSÇSŞ ama eger okumayi dusunuyosan al oku yani dusunme ozellikle karanlik korku temali mangalar ilgini cekiyosa bi saniye bile dusunme yapistir oKU animesini izlemediysen ilk animeyi de izleyebilirsin. tabi mangasi cok cok daha iyi animede cogu sey gosterilmemis (ben de simdi okuyunca fark ediorum) ama izlenir ilk iki sezon🤌🏻 tas gibi. her turlu al oku gurl dusunmee