Bana öyle geliyor ki kadının kadın olarak, erkeğin de erkek olarak, ayrı ayrı şansları var. Tarihte birçok büyük, önemli kadın var. Acaba onlara, "Erkek olmak ister misiniz?" diye sorulsaydı, erkek olmak isterler miydi? Hiç sanmıyorum. İster kadın ister erkek olalım, kendi kendimizden memnunsak, şanslıyız demektir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Özet olarak dedikleri şu: İnsan ancak kadın ve erkek olarak bütünleşir.
- Peki baba, kadın olmak ister miydin? diye sordum. Birden sesini yükseltti,
-Ne münasebet? dedi.
Sanki böyle bir ihtimal varmış gibi, soruma sinirlendi. Oysa aynı soruyu anneme sorduğum zaman, annem içini çekti,
- Erkek olsaydım!.. dedi.