Firdevsbanu

Firdevsbanu
@monsouffle
"Bazı şeyler ömründe bir kere denk gelir insana,ölüm gibi, aşk gibi..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Pür ateşim, açtırma benim ağzımı zinhar Zalim, beni söyletme derunumda neler var."
İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış.
Asıl bahtiyar, bir ömür boyunca hasretini çektiği şeye kavuşan değil,ona erişeceğini anladığı anda, saadetinin en yüksek noktasında bir "Ah!" diyerek ölebilendir.