Lise yıllarında arkadaşlarla elimizden düşürmediğimiz unutulması zor bir kitap.ben kimim sorusunu defalarca sordurmuştu bize...her gün aynada onlarca kez soruyorduk bu soruyu..tekrar tekrar okunması gereken bir kitap...
Lise yıllarımda okuduğum benim için yeri hep çok özel olacak bir kitap.Hayatı sorgulayıp kendimi tanımama yardım eden yazara sonsuz teşekkürler...Carpe Diem
İlkokul yıllarımda okumuştum.
beni derinden etkileyen bir kitaptı.kah gülmüş kah ağlamıştım...hala düşündükçe yüzümde kocaman bir gülümseme vardır içinde biraz hüzün taşıyan....