10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2024 33. kitabı
Bir serinin daha sonuna geldik öncelikle HGOİ serisinin yeri bende hep ayrı olmuştur.Bunu EvL bitince daha iyi anladım.Ben kitabın konusundan değil daha çok hissettiklerinde bahsedeceğim.Ben her zaman darenciydim fakat bu kitabı bitirince Arına olan sevgim arttı. Kitabın kalın olması sizi yanıltmasın.Çok akıcıydı ve bitince bir bu kadar daha kitap olsa onu da okurdum diyebiliyordunuz.Benim serideki favori kitabım bu oldu.Herkesi affettim kalp kırıklığı kalmadı önemli olan da buydu bence.Bence güzel bı yerde bitti fakat Daren ve Nova'nın herşeyden sonra birlikte farklı diyarları gezdikleri bir novella çıkmasını çok isterim. Kitaba başlarken sevmediğim birçok karakteri kitap bitince sevebildim.Ayzer,Ariana...Arını hiçbir zaman anlayamamışız onun yalnızlığını görememişiz.Daren için zaten pek birşey söylemeye gerek yok onun yeri benim için hep ayrıydı.Nova ile olan uyumları birbirlerine verdikleri değer çok güzeldi ve sonunda hissettikleri ve yaşadıkları şeyleri birbirlerine anlatıp anlayabildiler aralarında hiçbır sır kalmamıştı.Aralarındaki kimya o kadar güzeldi ki.Darenim o kadar güzel seviyorlarki birbirlerini Novayla onları farklı bir dünyada hiçbir şey düsünmeden yaşamalarını okumak isterdim.Novanın kendini bulmasına gücüne hayran kaldım.Düelloları okumak çok keyifliydi.Kitap boyunca ters köşe oldum bence serinin en akıcı kitabı buydu Kabalın kaleminin gelişmesi çok belliydi okurken kitabın içinde gibiydik sanki bunları biz yaşıyorduk.Üçüncü kitaptan sonra seriyi bırakanlar olmuştu.Bırakmışsanız devam etmenizi öneririm o kadar güzel bir kıtaptı ki; sonu,Atlantis gizeminin çözülmesi,açığa çıkan sırlar hiçbir mantık hatası yoktu.Her sayfada farklı bir duyguyu yaşadım.Bazen şaşırdım bazen mutluluktan bazen üzüntüden ağladım.Eğer bu seriyi okumadıysanız HEMEN
Duygu ve Düşünce
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,757 okunma
6/10
·384 syf.··
2024 61. kitabı
Yasak Aşk Yazar Kız / Ceo Erkek KONUSU Isabella seçkin bir klübün barında çalışıyor ve ordaki sınırlı sayıdaki üyelerle arasında bir şey olamaz.. Çünkü yasak.. Kai Young.. Onurlu, kendine hakim, terbiyeli.. Hayatında kaosa yer yok fakat mor saçları olan ve uygunsuz espriler yapan Isabella kaosun vücut bulmuş haliydi.. Yaklaşan CEO seçimlerinden dolayı dikkatinin dağılmaması gerekliydi.. Ama Isabella ile her kural çiğnediğinde ona bir adım daha yaklaşıyordu.. YORUMUM Sıkıldım.. Hani kitabın özeti şuan bu benim için, resmen sıkıldım skxkxkzkzl hemde “yasak aşk” trope’lu bir kitapta Ya ben Öfke Kralı’nda Isa’yı çok sevmiştim ama kendi kitabında sevemedim, doğal gelmedi pek davranışları.. Niye böyle oldu bende anlamadım. Zaten ilk yarısına post-it bile atmadım kitabın şaka gibi KSKXXKSKSLSK Kai’nin CEO muhabbetleri hiç sarmadı mesela KSKXXKZKSKZ of düşünürken bu kadar kötü gelmiyordu KSMXÖSÖSSÖ yazarken nefret kusuyor gibiyim skxkzkzkzl Beklentim çok yüksekti bence ona bağlıyorum şuan, ilişkilerindeki samimiyeti hissetseydim diğer şeyler batmazdı zaten ama ikisi de kendini zorluyormuş gibi geldi mesela ve nope yani.. Üzgünümm Neyse sonraki kitap için bomba gibi hazırım çünkü onu çok sevicezz
Gurur KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2024984 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
3. KİTAP NEREDE????
7/10
·944 syf.··
2024 28. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 29 Aralık 2024 10:44
Kitabı bir dakika önce bitirdim ve hemen buraya koştum. O son bölüm neydi öyle?( °ㅁ°) Şimdi sakinleşerek incelememize dönelim. ( ˘ᴗ˘ ) Öncelikle bu kitabın niye sevilmediğini anlamadım. Bence ilk kitapla aynı düzeydeydi. Tabii başlarda sinir krizleri geçirmedim mi? Geçirdim, ama bu yazar abla da böyle seviyor diyip devam ettim. Bence güzeldi. Bu kadın aksiyon sahnelerini çok iyi yazıyor o yüzden baştaki smutları, cringe diyalogları ve Violet'in ergen düşüncelerini gözardı edip okumanızı öneririm. ~SPOİLER~ . . . . . . . . . . XADEN VENİN OLDU (WTF) Şimdi öldürülmesi mi gerekecek, nasıl olacak meraktayım. (CAM ŞATO DORİAN VİBESI ALIYORUM) Violet'in annesi öldü. İlk kitap ve ikinci kitap boyunca annelerine nötr yaklaşıp ölünce niye bu kadar üzüldüler anlamlandıramadım. Neyse RIP diyelim. Poromiel'i (inş doğrudur kıtaydı sanırım bir de) savunmaya gitmek için tüm Basigath'ı toplamaları çok iyiydi. Kurabilecekleri tek koruma duvarını Basigath'a bağışlamış olmaları üzse de ölmemeleri için gerekliydi. ANDARNA 7. türmüş. Şömizin altındaki mor ejderha oymuş yani. Xaden niyet okuyucu, normalde ölmesi gerekiyormuş ama saklamış o yüzden öldürülmemiş. Neden ölmesi gerekiyor onu da anlamadım gerçi. Smut sahneleri cinnet geçirtse de beğendim. 3. kitabı bekliyorum sevgiler.
1000Kitap
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20233,228 okunma
9/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2024 148. kitabı
Yaşına Göre Davran Eve Brown.. Ve geldik, Brown Kardeşler serisinin son kitabına. Nasıl hüzünlüyüm şuan anlatamam. O kadar çok sevdim bu üç harika kız kardeşi. Hepsi kendine özel muhteşem karakterlerdi.. Gelelim Evie'cigime, Her yaptığı iş başarısızlıkla sonuçlandı Eve'nin. Okulunu yarım bıraktı, kursları yarım bıraktı, iş hayatında tutunamadı derken, en son organizasyon işinde de aradığını bulamayınca karşısına ailesi geldi. Artık ya ayaklarının üzerinde durmayı öğrenirsin ya da güven fonundan faydalanamazsin dediler. Eve vurdu kendini yollara. Nereye gittiğini bilmeden sürdü arabasını saatlerce. Ve durduğu yer şirin bir kasabada güzel bir pansiyondu. Kapıda gördüğü iş ilanı yazısı onun içeri girip Jacob ile karşı karşıya gelmesini sağladı. Jacop iş veren, Eve ise iş arayan.. Jacob Wayne, kontrol delisi, kusursuz, düzenli, planlı organize ve ciddi bir adam. Eve Brown ise mor saçlı, değişik giyim tarzı ile dikkat çeken ışıl ışıl bir kadın. Birazda sakar olabilir. İse alinmadi tabiki ama Jacob'in bir işçiye gerçekten çok ihtiyacı vardı ve arkadasinin baskısı ile kapıdan çıkıp giden Eve'nin arkasından gidip, onu ise almaya karar verdiği söyleyecekti. Ama Eve arabası ile ona çarptı.. Buyrun bakalım bu romantik komedi burdan nerelere gider siz düşünün. O kadar eğlenceli sahneler oldu ki bu olaydan sonra. Gözlerimden yaş gelerek okudum bazı yerleri. Hatta daha fazla gülmek için geri dönüp tekrar okumuş olabilirim. Aslında kitabımız sadece bir romantik komedi değildi. Beni cezbeden bir diğer yanıda, bu serinin. Her bir kitapta çok güzel mesajlar vardı. Bu kitapta ise otizm ve çocuk ihmali işlenmişti. Böyle cıvıl cıvıl hemde anlamı yüksek bir seri arıyorsaniz o kesinlikle Brown Kardeşler..
Yaşına Göre Davran Eve BrownTalia Hibbert · Artemis Yayınları · 202389 okunma
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2024 128. kitabı
Mor Salkımlı Sokak.. @payelll_ kalemi diye bir gerçek var. Sizi onunla tanıştırmak isterim. Buyrun efendim, bizden bir hikaye anlatayım size.. Beyoğlu'nda yaşayan babalarını kaybetmiş bir aile vardır. Mahalleleri eski günlerin mahalleleri gibi. İçten, dostça, sıcacık, yeri geldiğinde dedikodu yumağı.. Ahu, o mahallede hem ailesi ile birlikte yaşıyor hem de bir terzi dükkanı var. Apartmanları dört katlı. İkisinde evli olan abisi oturuyor. Birinde annesi, küçük abisi Kerim ve Ahu.. Biri kiraya verilecek. Kerim'in askerlik arkadaşı Poyraz'in kardeşi İstanbul'da üniversite kazanınca onlarda memleketten kalkar ve İstanbul'a yerleşir. Kiralık daireye.. Aşk kacinilmaz mi dersiniz? Kısmetse eğer derim bende.. Kısmetten öteye yol yok çünkü.. Ahu'nun da, Poyraz'in da anneleri onlara kismetler ararken, onlar çoktan kismetlerini bulmuşlardır halbuki. Bu anlattıklarımin yanında birde öyle bir yan kadro varki kitapta. Harikalar. Üç abi. Arkadaşlar. Abiler. Ablalar. Yengeler. Dedikoducu komşular. Mahalle esnafı. Eski takıntılı nişanlı. O zaman ne derim? Harika bir dizi bekliyor sizi derim. Ben kitabı okurken o kadar keyif aldım ki. İki günde bitirdim. Kendimi o mahallenin içinde hissettim hep okurken. Harika bir kalemdi benim için. Herşey tam tadında, ne eksik ne fazla çok güzeldi. Böyle sımsıcak bir mahalle hikayesi okumak isteyenler Mor Salkımlı Sokak kesinlikle aradığınız kitap bence. Gerek yaşanan olaylar, gerek yaşanan aşklar, gerek ana karakterler gerek yan karakterler. Tadından yenmeyen bir hikaye işte yahu
Mor Salkımlı SokakPayelll · Parola Yayınları · 2024383 okunma
Puan vermedi·232 syf.··
2024 39. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Nisan 2024 18:58
Handan / Halide Edip Adıvar . Mor Salkımlı Ev'den sonra Halide Edip Adıvar'dan okuduğum (dinlediğim) 2. kitap oldu Handan... Ve daha çok okumam gerektiğini düşünüyorum... . Kitap mektuplardan oluşuyor... Refik Cemal, Server, Neriman, Hüsnü Paşa ve Handan arasındaki mektuplaşmalarla birbirine bağlı olaylar anlatılarak roman oluşturulmuş... . Kadının merkezde olduğu romanda (mektuplarda), duygu değişimleri ve duygu yoğunluğu hakim... Handan'ın duyguları irdeleniyor mektuplarca... Ve sonra... Ahh, üzülsem mi, kızsam mı bilemediğim duygular yaşadım çoğunlukla...
Edebiyat
HandanHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 20197bin okunma