Zzzzzz

Zzzzzz
@mucadile
Yüzde doksanım depresyon, geri kalanım gitmektir.
Artık kalbimi susturamıyorum.
Şiir
Reklam
Çünkü ayıplarını gece örterdi gündüzün ve gececilerin cenazesi kalkmazdı.
Sayfa 60
Artık şununla yüzleşmemiz lazım : hepimizin fit olduğu, güzel olduğu, hiçbirimizin yaralı olmadığı bir hale doğru gidiyoruz ya. Yok abi! Aşk böyle bir şey değil! Ben yara severim. Sevgilimin bir yarası varsa en çok onu öperim. Çünkü orada bir gerçeklik var.
O, ömrü boyunca hep "acele etmiş" tir, bu yüzden de hep "geç kalmış" tır.
Bir kere ben de aşık olmuştum. Zaten ondan sonrasını hatırlamıyorum.
Şiir