muhammed zengin

muhammed zengin
@muhammedzengin
bilişim teknolojileri
lisans
kktc
33 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sadece aile içinde değil.. her yerde…
Aile içinde karılarına ya da çocuklarına şiddet uygulayanlar, hep zayıf karakterli adamlardır.
Doğan Kitap Epub·Kitabı okudu
muhammed zengin
Çok efsane bir kitap iyi okumalar
Reklam
Puan vermedi·128 syf.··
2023 17. kitabı
Deniz Kıyısında Koşan Ala Köpek Kendi çocukluğum benim denize hasret geçti. Komşularımızın çocukları gittikleri denizi o zamanlar bize ballandıra ballandıra anlatıklarını bilirim. Hani bir masal kahramanımız vardı bizim. Uçan halısıyla.. Hatırladım Aladdin'in Sihir Lambasında'ydı bu uçan halı.. O zamanlar düşünürdüm, imkanım olsaydı eğer, denizin üzerine bu uçan halıyı serip  oturabilseydim, çocuklara ben de gördüğüm denizi anlatabilirdim. Büyüdük denizi gördük.. Üzerinde köpük köpük dalgalarıyla masmavi, ucu bucağı olmayan bir deniz. Hikaye bu ya.. Kitapta, olay da bir denizde geçer. Üç yetişkin ve bir çocuk bir kayığa binerler. Ekmeklerini denizden çıkarmak için.. Ama gelgörelim hava şartlarının bozacağını hesaba katamazlar. Denizdeyken yoğun bir sis bulutu etraflarını kaplar. Hayatta kalma mücadelesi başlar. Fedakarlığın, metanetin en güzel eseriydi, bana kalırsa.. Okuyucunun her geçen dakika kayıktakilerin sağ kalması için bir mucize olmasını beklediği doyumsuz bir eserdi. Sürükleyiciydi.. Keyifli okumalar diliyorum.. ๑ ◕‿◕ ๑ Gizemli okur
Deniz Kıyısında Koşan Ala KöpekCengiz Aytmatov · Nora Kitap · 20185,8bin okunma
muhammed zengin
Çocuk kalıyor tek başına tam deprem döneminde okumuştum yanlız kalmayı susuz kalmayı birazda empati kurarak daha içten okumuştum genelde bozkır ı anlatan yazar bu eserinde denizi anlatmış tek kelimeyle kitaba bir isim versem yanlızlık derim
Puan vermedi·535 syf.··
2022 25. kitabı
·
33 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2022 00:11
Türkiye de Köy Enstitüleri Cumhuriyetimizin en değerli projelerinden bir tanesi Mustafa Kemal Atatürk’ün baş komutan olarak kurtuluş şavaşını kazandıktan sonra asıl kurtuluşun eğitimle olacağını bildiği için Uzun düşünmeler ve denemeler sonucunda bulunup uygulanan gerçek bir eğitim kurumudur. Türkiye Cumhuriyetini koruyup kollayacak sahip çıkacak ve değerini bilecek insanların yetişmesi için açılan ve Köylünün kalkınması ve memleketin bir daha kurtuluş şavası vermemesi, ekonomik olarak kimseye muhtaç olmamak kendi ekip kendi biçen üreten bir Türkiye olması İçin açılan bir eğitim okullarıdır. Eğitimin amacı tek tip bir idealist yA da üstün insan yetiştirmek değil,çağdaş bir iş bölümünün gerçekleşmesini kolaylaştırmaktır. Bu Kemalist devrimin özlem ve gereksinmeleri ile uyum içinde olacak türlü kişiler ve meslek adamları yetiştirmek demektir. Bu yalnızca yazılı tarihe damgasını vuracak adamı yetiştirmek değil, bununla birlikte adı bilinmeyen ama toplumun yaşamında büyük bir rol oynayan halkı da yetiştirmektir. Ama maalesef Türkiye’ Cumhuriyetinin ve bu ülkenin kurucusu büyük Atatürk düşmanları tarafından iftira atılarak yok edilen bir kurum olmuştur. Bu ülkede güzel olan ne varsa bir bir yok edilmiştir. Edilmeye de devam ediyor ne yazık ki! Eğer bugün olsaydı kesinlikle bu ülke bu halde olmayacak tı çok yazık oldu bu kötülüğü bu ülkeye nasıl yaptılar doğrusu insan hiç inanamıyor. Ama insanı en çok üzen de bu kötülüğü yapan insanlar bu ülkenin insanı olması ,kendi vatanına sahip çıkmayıp ülkeyi bitirmek için ellerinden geleni yapması oluyor. Bugün Türkiye de eğitim sorunu hala çözülebilmiş değil çözmek için de uğraşan pek fazla insan yok umarım yakın zaman da çözülür. İnceleme mi kitaptan sözlerle bitirmek istiyorum. Bir kişinin Önder olabilmesi
Türkiye'de Köy EnstitüleriFay Kirby · Tarihçi Kitabevi · 201549 okunma
muhammed zengin
Köy ensütilerinin kapatılması tabikide oldukça üzürü bür durum fakat belittiğiniz gibi menderesin kapatma sebebi köylü benden akıllı olmasın diye değil Daha önceden sovyetler birliğiyle yapılan saldırmazlık anlaşmasını sscb bozuyor ve haliyle türkiye işgal edilmenin eşiğine geliyor tek başına sscb ile girilecek bir savaşta yenilgi çok yüksek ihtimaldir. Bundan dolayıda batıya yanaşmak mecburiyetinde kalıyor ve natoya giriyor natoya girebilme karşılığındada köy ensütilerinin kapatılması isteniyor ayrıca koreye asker gönderiliyor işin doğrusu bu menderesi savunmuş izlenimi olmasın o dönemde yaptıkları çok daha kötü yaptırımlarda mevcut