Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin
Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar
Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var
Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin
Bir yelkenliyim şimdi ben senin limanında
Fırtınalardan geldim sende dinleniyorum
Bu huzur, bu sessizlik hiç bitmesin diyorum
En eşsiz dakikalar sürsün senin yanında
Hiç yumma gözlerini, ışığın eksilmesin
Gündüzüm, aydınlığım, ipekböcegim benim
Güz bahçemde açılmış o son çiçegim benim
Yorgun kalbim seninle elem nedir bilmesin
Ayırma gözlerimden çocuksu gözlerini
O sakin ,o yalansız, o kuytu gözlerini
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan ya geleneklere karşı koyup açık ve cesur yaşamalı, yahut da, inandığı bazı kıymetler varsa, onlar için fedakârlık yapmalı. En çirkin şey ikisine birden sahip çıkan mürailiktir."
"Biz bu dünyada o kadar yanlış hisler, zanlar içinde yaşıyoruz ki ilmin bize gösterdiği büyük büyük nazariyeleri, hakikatleri biz bu küçük aklımızla etrafımızdakileri ufak tefek eşyaya tatbik, teşbih ederek daima yanılırız."