Neşe Kabataş

Herşeyi attım üstümden Elimde bir kitap kaldı
Alıntı
Reklam
Drogo, insanların her zaman birbirlerinden uzakta olduklarını fark etti, birisi acı çektiğinde, acısı sadece kendisine ait oluyor, hiç kimse o acıyı birazcık olsun dindiremiyordu; bir insan acı çektiğinde, duydukları sevgi ne denli büyük olursa olsun, diğerlerinin bu yüzden acı çekmediklerini ve yaşamdaki yalnızlığı işte bu durumun oluşturduğunu fark etti.
Alıntı
Narin bir üzüm anne yüreği ağlaması çocuğun çöl tülbent üstünde sarar onunla anne yüreğini Çocuk harita anne çocuğun gözleriyle bakar ...
Sayfa 62 - Edebiyat Dergisi Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
- Bize hep, "İyilik yapma, sakın ha kemlik bulursun" diyorlar. - Olsun sen bir iyilik yap at denize, balık bilmez ise Hâlık bilir... - İyi de nerede o iyiliği yapacak olan, onlar hep güzel atlara binip aramızdan ayrıldılar. - Sözüm sanadır, gidenler zaten gitmiş. Sen kanaati gözet, mütevazı ol. - Mütevazı olacağım ama, gerçek sanırlar diye endişe ediyorum...
Sayfa 16 - Dergâh Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
..Çünkü aşk insanın bizatihi kendisinden başlayarak yaratılmış ne varsa onunla kurduğu ilişkiyi düzenler. Şehir o zaman bir yuvaya dönüşür. İnsan o zaman gerçekten insan olma kıvamına yükselir.
Sayfa 214 - Timaş Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam