Neslihan

Neslihan
@neslihangnckt
Diziler,filmler ya da videolar,kitapların yerini asla tutmuyor.Ben o siyah beyaz satırların aklımda rengarenk olabilmesine tutkunum.
“Önemli olan tek bir an vardır.O da ‘şimdidir’. Çünkü sadece içinde bulunduğumuz zamana sözümüz geçer.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Neslihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
2025 5. kitabı
Kay Redfield Jamison
8.5/10 · 960 okunma
2025’te bir sabaha uyanan Gregor: Böcek olmuşum…Ne fark eder,neyse biraz daha telefonla oyalanayım…

Neslihan

, bir kitabı okumaya başladı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma
“Bence yaşlanmak,geçmişten korkmamak anlamına gelir.”
Sayfa 84·Kitabı okudu