Neslihan

Neslihan
@neslihangnckt
Diziler,filmler ya da videolar,kitapların yerini asla tutmuyor.Ben o siyah beyaz satırların aklımda rengarenk olabilmesine tutkunum.
“Önemli olan tek bir an vardır.O da ‘şimdidir’. Çünkü sadece içinde bulunduğumuz zamana sözümüz geçer.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
2025’te bir sabaha uyanan Gregor: Böcek olmuşum…Ne fark eder,neyse biraz daha telefonla oyalanayım…
“Bence yaşlanmak,geçmişten korkmamak anlamına gelir.”
Sayfa 84·Kitabı okudu
“Hasta adama vasiyetname yazdırmak Ölümünü hızlandıran bir şey olur ancak.”
“Konuşamazsın ki hissedemediğin şeyi…”
Sayfa 82·Kitabı okudu