“Acaba şu anki durumunu bilse kız ona acır mıydı?Ağlar mıydı,kollarını ona dolayıp onu teselli eder miydi?Ya da dünyanın geri kalanı gibi ona acımasızca sırtını mı dönerdi?”
“Canı yanmıyordu artık.O kadar bitkin hissediyordu ki,artık o karşılaşmayı bile istemiyordu.Sokaktaki insanların yüzüne bakıyor,hepsi ona yabancı,ölü ve ruhu çekilmiş gibi görünüyordu.Bir bakıma her şey uzak,kayıp ve ona ait değildi artık…”