Sarılsan her şey geçecek diyorlar ya hani. Haklılar galiba. Kollarını bana sardığını düşününce bile geçiyor acılar. Gerçek olsa ruhum ruhuna dokunmak için çıkardı bedenimden..
Bu yüzden öldü, dedi bana doktor.
"Bizlerden daha sağlıklıydı; ama insan onun göğüsünü dinleyince, yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu."