S

S
@nilesselin
Günaydınn ☀🌷
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne içimdeki sokaklara sığabildim, ne de dışardaki dünyaya.
İnsan alıştığı, güzel bulduğu, kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür
Terk edilmişlik başkadır, yalnızlık başka
Sayfa 183
Bahar,bir insanla gelebilir insana...