📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin."
Yazarın "Malafa" dan sonra okuduğum 2.kitabı. Bu kitabı daha çok beğendim ya da kendimi daha yakın hissetim.
Ne okuduğumu tam olarak tarif etmem çok güç. Çok keyif aldım.
Uzay ile zihin/beyin arasında benzerlik kurularak yapılan analizler bana çok farklı bir bakış açısı kazandırdı.
Tek kelime ile muhteşem bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bir varoluşçuluk kitabı bence.