noclearmind

noclearmind
@noclearmind_
Keza hayatımızı hiçliğin mutlu sükuneti içinde, boş yere bu sükuneti bozan bir olay olarak da görebiliriz.
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
… ne olursa olsun var olan hiçbir şeyin çabamıza değmediğine, bütün uğraş ve didinmelerimizin, beyhude bütün iyi şeylerin boş ve gelip geçici, dünyanın her bakımdan müflis, hayatın da asla maliyetlerini karşılamayan bir iş olduğuna kani olabilmeliyiz…
Felsefe-Düşünce
Ve ancak doğru davranan kişi doğru insan olabilirdi. Yanlış davranıyorsak, bu daha iyisini bilmediğimizdendir.
Felsefe-Düşünce