noclearmind

noclearmind
@noclearmind_
Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır. Hep ben yorulmak istemiyorumdur. Yeniden inanmaya ihtiyacım vardır.
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimi dinlerken ben bile kendim hakkımda yanılırken, hatta bazen ne demek istediğimi anlayamazken, başkaları beni anlamaktan ne kadar uzaktır kim bilir.
İnsan
İnsanın kendinde açtığı yarayı hiçbir tabip iyi etmez, bilirsin.
Hayat ve İnsan
.. kentten hızla uzaklaşan bir trenin yük vagonundan seyretmeye benziyordu bu; hani kent her saniye biraz daha küçülür ama insan gerçekte kendisinin küçüldükçe küçüldüğünü, yalnızlaştıkça yalnızlaştığını, bütün o ışıklardan ve o coşkudan saatte bir milyon kilometre hızla uzaklaştığını hisseder ya, onun gibi bir şey işte.
İnsan
İnsan kendi karanlığında boğulurken başkalarına nasıl ışık dağıtır?
Hayat ve İnsan