Nurile

Nurile
@nurile
#77537439 Bir insan tüm dünyayı ele geçirir, fakat ruhunu yitirirse bunun ne yararı olur?
Kışın derinliklerinde,en sonunda içimde yenilmez bir yaz olduğunu öğrendim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
" İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür,. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız... "
“Varsın yüzüm güzel olmasın fakat asil, manalı ve zeki görünsün.”
“ ...ümitsizlik ve hüzünler bizim ruhumuzu bizimle sırdaş olan ruha bağlayan birer bağdan başka nedir ki aslında?”
“... güçlü bir şekilde çıkmayan sesleri boşlukta yankılanmıyor diye kimseye boş kalpli diyemeyiz.”