makbule nur

makbule nur
@nurkendir
ölüm allah’ın emri ayrılık olmasaydı...
Senin gibi yetenekli biri anlar mı bilmiyorum ama dünyada “Benim yaşıyor olmam insanlara rahatsızlık veriyor. Ben lüzumsuz bir adamım,” farkındalığı kadar acı veren bir düşünce yok.
Sayfa 11·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanı o kadar abartma Nevzat. Kimse o kadar güçlü değildir. Unutmadan yaşanmaz.
Sayfa 54
“Umut karın doyurmaz,” dedi kadın. “Karın doyurmaz ama insanı ayakta tutar,”
Sayfa 49·Kitabı okudu
“Bugün kesinlikle gelmesi gerekiyordu,” dedi albay. Posta şefi omuzlarını silkti. “Kesinlikle gelen tek şey ölümdür albay.”
Sayfa 47·Kitabı okudu
Ama biraz büyüyünce en çok kendimden rahatsiz olmaya başladım ve ayrıcalıklarım ben farkına varmadan kaybolup gidince öyle ortada kaldım. Çok kötü, berbat bir şey. Artık hiçbir şekilde birilerine şımaramıyor ve sürekli düşünüp duruyorum. Bir sürü acı veren, zor şey var.
Sayfa 34·Kitabı okudu