Herkes kendinden o kadar memnundur ki, büyün endişesi esnaflığını nasıl sürdürebileceğidir, dükkanda mallar eksik olmasın, reklam da iyi yapılsın yeter. Bu mal, köylünün sefaleti, işçinin direnmesi ya da küçük burjuva aydınının bunalımı olabilir fark etmez.
Kütüphanemde yer açmak yerine, yeni yıla da girerken iki okurdaşımın kütüphanesine küçük bir dokunuş yapmak istedim. Bu iletiye yorum yapan arkadaşlar arasından seçeceğim iki kişiye, iki güzel kitabı hediye edeceğim:
Şermin YaşarAltı Harfli Bir TatlıWestiyamJohn SteinbeckBitmeyen KavgaTuğçe Aydoğan
Kitaplar benden, okuması sizden! Bakalım bu güzel eserler kimlerin yolculuğuna eşlik edecek 🤗
Yorumlarınızı bekliyorum ❤️
Kitapları alacak arkadaşlarımı etiketledim mesaj atarsanız bugün göndermiş olurum 🥰