📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben yine de kendi hazlarımı insanoğlunun ittifakla verdiği hükümlerden önemsiz görmeyeceğim. Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir, o kadar. Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez."
"... sadece şunu sormak istiyorum bir kez daha, nasıl bir hayattı benimki, değdi mi yaşamaya, bunun yanıtını bulursam eğer, o zaman rahatlayacamışım gibi belki de, nedir yaşanmaya değmiş bir hayatın özellikleri, nasıl bileceğiz bunu, orası biraz karışıksa da deda, ana hatlarıyla belki, bilmiyorum ki verilebilir mi bir yanıt buna, nasıl yaşadıysan eğer öyle ölünüyorsa, mutlu yaşadıysam ki eğer mutlu bir ölüm olacaktır belki de bu."