Ömer

Ömer
@okumanintadi
Sil baştan başlamak gerek bazen Hayatı sıfırlamak Sil baştan sevmek gerek bazen Her şeyi, unutmak
Öğretmen
Yüksek lisans
Kayseri
27 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@okumanintadi·
·
sabitlendi
Anlamasan da olur. Kimse anlamasa da olur. Gerçek hürriyet budur Olric.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İçimizdeki Şeytan
Puan vermedi·256 syf.··
2026 2. kitabı
·
78 günde okudu
·
Okunma: 03 Nisan 2026 20:36
Bu kitap; insanların iç dünyasında (düşüncelerinde) ne derecede kötülük barındırdığını çok güzel anlatıyor. Önemli olan bu kötülüğü farkedip bunu düzeltmektir. İçindeki şeytanı öldürebilenler (bence) "insan" oluyor. Kitapta geçen şu cümle her şeyi anlatıyor: "İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. "
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma

Ömer

, bir kitabı okumaya başladı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma

Ömer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
78 günde okudu
·
2026 2. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
İçine dön...
Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir.
Sayfa 51·Kitabı okudu