Bilgimiz ne kadar buyuk olursa olsun, bazen ona haddinden fazla değer vermiyor muyuz? Bugün bütün kütüphanelerdeki bütün bilgiler hayali bir bilgisayarda toplansa, dunyanin en büyük bilim insanları hayali bir enstitü ve labaratuvarda bir araya gelse, istedikleri kadar zaman ve finansman verilse; yine de tekbir bataklik sivrisinegini uretmeye güçleri yetmez.
Ama yarından cekinmenin nedeni simdiki zamanı inşa etmeyi bilmemektir ve şimdiki zamanı inşa etmek bilinmeyince bunu yarın yapılabileceği söylenir ama bu da berbat bir şeydir çünkü yarının daima bugün olduğunu görmüyor musunuz?