"Kadın özgürlüğü nedense, erkeklerin elindeki ayrıcalıkları ve iktidarı sinsice ele geçirmek isteyen bir hareket gibi algılanıyor; sanki bir tarafın kaybetmeye mahkum olduğu, taraflardan sadece birinin özgür ve güçlü çıkabileceği bir savaş var ortada. Oysa birlikte özgürleşir ya da birlikte köleleşiriz. Kazanmayı, karşısındakine diz çöktürmeyi, ceza vermeyi ve üstünlüğünü sürdürmeyi planlayan bir zihniyet, özgürlükten çok uzaktır. Bu hedefin peşini bırakmak insanı özgürleştirecektir.
Yazmak istediğim başka konular da var, ama cinsiyetler arasındaki savaş hayatın diğer tüm alanlarını da etkiliyor. Bir düşünsenize, bizler hayatta kalmak için bunca kafa yormasaydık başka şeylere ne kadar çok zamanımız ve enerjimiz kalırdı."