Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur
GENÇLERE 100 TAVSİYE
1. Sabah namazdan sonra uyumayın. 2. En geç 11 de uyuyun. 3. Az konuşun. 4. Yolculuğa çıkmadan 1 gün önce bavulunuzu hazırlayın. 5. Üşenmeyin. 6. Her gün en az 5 sayfa Kur’an okuyun. 7. Bir işe azmettiğiniz zaman Allah’a tevekkül edin. Kararsızlık yapmayın. 8. Nişanlandığınız dakikadan itibaren, aklınızdaki her türlü alternatifleri çıkartın. 9.
Attilâ İlhan ile söyleşi: Çağdaşlık ile Batıcılık
Attila Bey, sizinle, Batı, Batıcılık, çağdaşlık kavramları, Türkiye yakın tarihinde bu kavramların dönüşümü, bugünkü durum, Batı’yı aşmak mı ya da onun kuyruğuna takılmak mı sorusu; bütün bunları içeren hem kavramsal, hem de tarihsel bir söyleşi yapalım istedik. Bunlar tartışılan, gündemdeki ciddi konular. Benim gündemimde 40 senedir
Reklam
"Ben bayağıyım ama yazdıklarım öyle değildir."
Kalabalıklarla sanatçıların arasındaki o gerilimli alanda gezinen duygular, sanırım, kolayca tarif edilemeyecek kadar karmaşıktır; kalabalıklar hem hayranlık duyar, hem küçümserler, hem sever, hem kızarlar, hem beğenir, hem kıskanırlar, hem çok akıllı bulur, hem çok saf olduklarına inanırlar. Sanatçıların taklit edemeyeceklerine inandıkları
Pekmez :)
-Evet sayın dinleyicilerimiz; Şamata FM’de buram buram, şıngır-mıngır Ankara türküleri programında oynadık; neşemizi, havamızı bulduk, şimdi dikkatle ama çok dikkatle bize kulak kesilmeniz menfaatiniz icabıdır. Biraz sonra size tanıtacağımız ürün aklınızı başınızdan alacak, duyduklarınıza inanamayacaksınız. Evet, ürün tanıtımına geçmeden evvel bu
İnsandılar..
'Ben bayağıyım ama yazdıklarım öyle değildir' Kalabalıklarla sanatçılar arasındaki o gerilimli alanda gezinen duygular, sanırım, kolayca tarif edilemeyecek kadar karmaşıktır; kalabalıklar hem hayranlık duyar hem küçümserler, hem sever hem kızarlar, hem beğenir hem kıskanırlar, hem çok akıllı bulur hem çok saf olduklarına
Sahabenin hepsi de adil ve güvenilirdir
Unutmayalım ki; yoldan çıkmış Ehl-i bidat fırkaların, Sünnet-i Seniyye ve Sahabi Kiram ile sürekli problemleri olmuştur. Dini kendi hevâ ve heveslerine göre yorumlamak için sünnet-i Seniyye'nin hadislerin bertaraf edilmesi gerektiğini düşünmüşler ve bunu başarmak için Sünneti rivayet eden övülmüş nesil olan Sahabe-i Kiramın güvenilirliğini