“Teori öğretir, hikaye kavratır. Geleneksel anlatılar yani kıssalar, menkıbeler, destanlar, masallar, nükteler… pedagojik bir işleve sahiptir. Roman ise hayatın belirsizliğiyle yüzleştirir bizi. Ve her eylemin, her karşılaşmanın, her ifadenin biricikliğini vurgular.”