“Ben âşıkım aşka; aşk da sevdalı bana.
Aşık tene can ten ise sevdalı cana.
Bazen dolarım boynuna ben kolllarımı,
Bazen de sürükler beni canan yanına.
Ben, işte dağım, sesim sözüm sevgilimin.
Ben, işte resmim, ressamı sensin resmin.
Benden geliyor sanma bu sözler asla:
Ses, işte, anahtarla açılmış kilidin.”
Mevlana Celaleddin Rum-i
İslam sancağını ilelebet yüklenmiş bir ecdâdın torunlarıyız. Yaptığı savaşları ALLAH’ın birliği ve dirliğine adamış koca Emir-ul Şâd adaleti ve merhametiyle güzel bir ecdâdın torunlarıyız. Anadolu’nun kapılarını ilelebet torunlarına hediye etmiş , Malazgirt semalarımda nice küheylanlar sürmüş bir Sultan-I Alîm’in torunlarıyız. Düşmana bile merhametini esirgemeyen ve her daim zulümün karşısında olan bir ulu. Yazarımız çok güzel yalım bir dille anlatmış dedemizi. RABBİM kalemini keskin , Birliğimizi daim eylesin…