"En büyük yanılgılarımızdan biri de 'her derde deva' diye kabul ettiğimiz Atatürkçülük'tü. Keyfi fikirlerimizi veya günün koşullarına göre devletin uygun bulduğu uygulamaları Atatürkçülük adına savunuyoruz. Oysa aklın ve bilimin egemen olduğu yerde asla dogmalara yer yoktur."