özgenur

özgenur
@ozgnur
...Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha ustaca ve korkusuz yaşarım. Ama bu sefer seni tanımakta gecikmem...
Sayfa 67
Edebiyat
Reklam
..Ölümü de dünyada yaşıyormuş insan Gövdem kalbimin darağacı..
Sayfa 63
Şiir
..Ne zaman öğreneceksiniz bilmiyorum ki Evlerin yalnız eşyalardan yapılmadığını.
Sayfa 37
Şiir
"Kimse sürdürmem gereken yaşamı sürdürmediğimi söyleyemez,bu mümkün değil!" diyordu dudaklarında ince bir gülümsemeyle,birinin bu gülümsemeyi görüp aldanabileceğinden korkarak. "Hayır,hiçbir açıklaması yok bunun! Acı ve ölüm...iyi ama niçin?
Sayfa 75

özgenur

, 1000Kitap'a katıldı.