Kitap okurken birşeyler dinlemeyi sevenlerle bir şey denemek istiyorum. Ben şuan Beyaz Leke yı okuyorum ve okurken Alan Walker dinliyorum . Sizlerde okuduğunuz kitaplarla dinlediğiniz şeyleri yorumlara yazmaya ne dersiniz. Sadece kitap okurken dinlemeyi sevdiğiniz şeyleri de yazabilirsiniz. Ne kadar yorum alacağını oldukça merak ediyorum 😅😇
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ben biraz gitmek istiyorum ama bu bavulları toplayıp gitmek değil. Çünkü biliyorum ülkelerden geçsem, şehirlerde dinlensem bu gitme isteği hiç bitmeyecek. Aslında mesele biraz da kendine ait olmayı bilmekte çünkü bilirsiniz ki bir ömrün sonunda insanın gideceği tek yer yine kendisidir... "