3 kardeşiz 2 kardeşim de beyin problemleri yaşayıp ameliyat oldu. Neden onlarda oldu ben de olmadı? Ameliyat sonrası yaşam kalitelerini nasıl yükseltiriz? Çocuklarımızı ve kendimizi beyin sorunlarından nasıl koruruz?Sanırım bu soruların yanıtını bu kitapta bulacağım. Başladım akıcılık ve anlaşılırlık seviyesi yüksek. Ve kitabın başında yer alan istatiksel bilgiler insanı dehşete düşürüyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazar notları okumadan hikayenin bir sonu olmadan yazmaya mı baslamıs? Duygulara dair kurgular insanda hayal kırıklıgı yaratıyor. Yazarın emeğine saygımdan keşke okumasaydım diyemiyorum ama büyük hayal kırıklığı yaşadım. Oysa insan analizleri psikoljik tahliller ne iyiydi. Kurgu olduğunu anlayınca insan aldatılmış hissediyor.
Klasık bır amerıkan ruyası belkı asgarıde tutup ısteklerı beklentılerı ruhun derınlıgını degılde elde olan yasamın getırılerıne gore yol almak en kolayıdır acı cekmeden bedel odemeden o zaman da ınsan dunya nasıl gelısecektı demekten kendını alamıyor
Benim de tarihimdi. O savaştan kaçan babaları vurulmuş bir aileyi evimizde misafir etmişti babam. Kitabı okuyana kadar acılarının ne denli derin olduğunu anlamamıştım. Kitabı düşündükçe yüreğim sızlar. Kimse yaşamasın diye dualarımız.
En uzun sürede okuduğum kitaplardandı. Başladım mı bitirmezsem rahat etmiyorum diye devam ettim. Son 60 sayfayı ise bir solukta gözyaşları içinde okudum. Gerçek bir hikaye olması hala içimi acıtır.