Kısa hikayelerden oluşan bir kitap . En beğendiğim değirmen ve kırlangıçların öyküsü oldu . Hatta en çok etkilendiklerim diyebilirim, ikisinde de zamanın önemini ve geç kalmışlığın hissini yaşadım. Sabahattin Ali'den Kürk Mantolu Madonna'yı okuduktan sonra aynı etkiye değirmende sahip olamıyorsunuz.