“Ömrünün kışı içinde bir bahar zevki duymak için beni almıştı. Fakat güneşi ısıtmayan, çiçekleri açmayan bu baharın gülleri yok, bülbülleri yok, renkleri ve ışıkları yoktu.
Ve asla olamazdı.”
“Üzgündüm, babamın ölmüş olmasından dolayı değilde, hayatın sonuna kadar içmiş olmasından dolayı.
Ben, bir gün içmeyi bırakacağını, paramızın olacağını, annemin artık çalışmak zorunda kalmayacağını, diğerleri gibi normal bir hayatımızın olabileceğini sanıyordum.
O gün, bunun asla olamayacağını anladım.”
''Ölünün kulağı çan seslerini duymaz. Yüz papazın bağıra bağıra dua etmesi, önünde ardında mumların yanması bir işe yaramaz; ruhu cenaze alayının başında yürüyen başrahibin yanında uçamaz. Mermerin altında da olsa, toprağın altında da olsa, çürümek çürümektir.''