...işler şimdiye kadar olduğundan daha kötüye gitse, hakikatin bütünü yarından daha katlanılmaz bir şey de olsa, susanların hayatın koruyucusu olarak haklılığı tastik bulacak da olsa, şimdi henüz içimizde olan cılız ümidin yerini bütün bir ümitsizlik alacak da olsa, bu söz denemeye değer elbet, sen böyle, yaşamana izin verildiği gibi yaşamak istemediğine göre. Öyleyse, niçin ötekileri suskunluklarıyla suçluyorsun da kendin susuyorsun?