Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 13 Mart 2013 00:00 ''Biz onlara benzemeyiz. Niye mi? Çünkü, çünkü yanımda sen varsın, beni kollarsın, senin için de ben varım. Niyesi bu işte...'
niyesi olmada belki de yaşamayı bilseydik hayatta daha mutlu olabilirdik.