📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası ilk başlarda kitaba ön yargım yok değildi. Kitabı hiç bir yerde görmemiştim ve kimse yorumunu yapmadığı için kuşkularım doğal olarak vardı. Ama kitabı iyi ki okumuşum diyorum. Çünkü içinde bulunan bulmacalar ve size yöneltilen sorular bana çok değişik geldi. Çünkü hiç bir kitapta böyle bir şey ile karşılaşmadım. Bir bulmaca veriliyor ve bunu sizden çözmeniz bekleniyor. Beklenmedik ve bu beklenmediği kendine çok iyi uyarlayan bir kitap. Sakın yarım bırakmayı düşünmeyin. Kitap ayrı içinde çözmeniz beklenilen bulmacalar ayrı eğlenceli. Eğer yarım bırakırsanız uykunuzda gelir ve size zorla okuturum. Benden söylemesi. İyi okumalar...