Kitabın kahramanı bir kurt. Onun doğumundan başlayarak hayatı belgesel tadında okura sunulmuş. Beyaz Diş konuşamasa da duyguları güzel aktarılmış. Onunla duygusal bir bağ kurdum okurken. Her canlının hayatı gibi onun hayatı da inişli çıkışlı, iyili kötülüydü. Bir hayvansever olarak katlandığı şeyler beni üzdü. Ama sonunu çok beğendim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beyazıt Akman 'ın çeşitli kitaplarındaki tarihe mâl olmuş kişileri derlediği bir kitap. Yazarın tarzını çok beğendim açıkçadı. Bundan sonra da okumaya devam ederim. Dili çok akıcı ve yazarın tarihçi olması nedeniyle anlattıklarına da güvenerek okudum.
Kitapta en beğendiğim bölümler Piri Reis ve Şeyh Edebali'ydi. Ben diliyle yazılmış yani kahraman bakış açısı var. Sanki kahramanların iç dünyasına bir yolculuğa çıktık. Olay örgüsü yok, düşünce odaklı bir kitap. Sözler, anlatılanlar derin düşünülmüş. Kitaba emek verilmiş.