4 bipolar 3 depresyon tanılı 6 daddy ıssueslu 7 alkol bağımlısı 5 tane de platonik aşık 18 pinterest fotosu olan anonim hesap 9 psiklog favlayabilir mi?
Platonik sevdiğime gelsin ....
Senden Bir Tane Daha Yok "Gösterilmeyen bir sevginin ne değeri var ki?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
PLATONİK DÜŞLER
Platonik düş’ler giz’inde Satırları karalıyorum Kağıda dökmeye gelmiyor gözlerini Kanı dökülüyor kalemin Nefesi kesiliyor silginin Her anına nakşetmişken ellerin Hele o gül yüzün Ömrüme kasteden sevdanın Hikayesidir mahzun dillerde..! Bu bir yürek yangını Bu bir destandır Dilden dile dolanan Bahçemde açan gül’ün Yeşeren ot’un Bu bir deli oyun Hoyrat, esen yellerin İçine işleyen yokluğun Bu bir destan Kalır dillerde yerle yeksan..! Mecnun’a yâr diye Ferhat’a kâr diye Öğretilmiş kara tarih Sen ömrüme talih Hey deli rüzgar Savur aşkını yüreğime Alıp götürsün eksik kalan Ne kaldıysa yâr diye dilenen Ve ne kaldıysa AŞK diye yakaran
Şiir
Kitaplar ile Aşkı Harcamanın 80 Yolu.
Cr: Gökçekız Ölümüne sevenler, Durmadan denerler, İnatla kaybederler.Martin Eden Yapış yapış sevenler, Mesafeler girince, Nedense vazgeçerler.Kürk Mantolu Madonna Platonik sevenler, Hüzünlü şarkılar sever, Hayatta kaybederler.Romeo ve Juliet Sevmeden sevenler, Seviyormuş gibiler, Daha çok küçükler.İyi Eşler Teşekkürler efenim. 🪴
Help me !
Biladerlerim yardımınız gerek. Ben yazılımcıyım, ama sosyal medya uygulamarını kullanma hususunda pek bir şey bilmem. Zira bu tür mecralara ayıracak vaktim yok. Mesele şu : Benim gönderilerimi ya da incelemelerimi, Ya da adına her ne diyorsanız artık. Bunun bir önemi yok. İşin özeti şu : Sizler benim yazdıklarımı beğenince Bir bakıma benden de sizinkileri Beğenmemi mi istiyorsunuz Yoksa sadece öylesine beğeniyor musunuz. Sizden ricam, Beni bu hususta aydınlatmanız. Mesele takipleşmek ve beğeni atmaksa Hiç sorun değil. Borcumu ödemek isterim. Ama bak baştan söylim, tek taraflı platonik takipçilik kabul etmiyorum ona göre 👻
1000Kitap
Obsession ( Takıntı ) - Saplantı
🎥🎬 Çok sevilmek ne kadar korkunç olabilir? Yada dilediğimiz şeyler ya bi anda hayatımızı altüst ederse? Bir söğüt dalı dilek ağacı, geri dönüşsüz bir dilek, saplantılı bir aşk, sevgiyi takıntı yapmış o kişi… Film gerilim türünde şuanda vizyonda. Biz arkadaşlarımla rastgele seçip gittik sinemaya ve beklentimizin çok çok üstündeydi. Başrol kızımızın ilk oyunculuk deneyimi olmasına rağmen müthiş bi performans sergilemiş diyebilirim. Oyunculuklar, konu, ambiyans genel olarak güzeldi. Konudan bahsedecek olursak; başrol erkeğimiz, bir dilek çubuğu alır ve platonik olduğu kızın onu “dünyadaki herkesten daha çok sevmesi”ni diler ve hayatı alt üst olur…