Türkçe'de yanyana iki nokta (..) şeklinde bir noktalama işareti yoktur. Tek nokta veya üç nokta vardır. Bu platformda da bu işareti kullanan çok sayıda insana denk geliyorum. Gerçekten neden kullanıldığını çok merak ediyorum. 🧐
Bir kere âşık oldum –aşk dedikleri șey bizi doğruca cennetin kapılarına götüren, aynı anda o kapıların sonsuza dek kapalı olduğunu gösteren zulümmüş meğer.