Polin

Polin
@polinna
“Manzaraya talipsen, yokuşunda yorulmayı göze alacaksın.”
“İyilik insanın içindedir. İyilik seçilebilir. İnsan seçemediği zaman insan olmaktan çıkar…”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de”
Ben, yokluğuyla bir başkasına iyi gelecek biri olmak istemiyorum.
Bilenler, söylemiyor. Söyleyenler, bilmiyor.
Her şeyim var, hiçbir şeyim yok…