Benliğimizle kurduğumuz ilişki, aynı zamanda tüm insanlıkla kurulan bir ilişkidir ve ilkini gerçekleştirmeden ikincisine ulaşmamız mümkün olmaz.
Jung'un açıklamasına göre bütünleşme sürecinin iki temel yönü vardı: "Öncelikle içsel ve öznel bir tamamlanmadır bu, ikinci olarak da aynı ölçüde ereksel bir ilişki biçimidir. "Everestin tepesinde bütünleşemezsiniz," demişti. Bütünleşme insanı dünyadan uzaklaştırmaz, aksine dünyayı ona getirir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖