Yağız Taha

Yağız Taha
@promiletkisi
"itiraf edeyim,hala umutluydum... Şimdi Tanrı'ya şükür, hiç umudum kalmadı."
Sayfa 33
Reklam
"Yazdıklarımın konusu sendin, öyle ya,senin göğsüne yaslanıp yakınamayacaklarımdan yakınıyordum orda yalnızca."
"insan çok yalnız kalırsa tozutur,hasta olur sonunda!"
Sayfa 75
"Böyle mi olacaktı,insani sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zaman da üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?"
Sayfa 49
"İnsanların arasında da yalnızlık duyulur"
Sayfa 147