Selam arkadaşlar bugün size güzel arkadaşım Kaan'ın ilk göz ağrısı olan Alaz ile geldim. Bir çoğunuz Kaan'ı zaten tanıyorsunuz. İlk kitabını çıkartacağı zaman en az onun kadar bende çok mutlu olmuştum. Kaan bizden biri ve o çok seviliyor. Onunla Pubg bile oynadık. Çok samimi ve cana yakın bir kişilik. İlk eserinde hiç bocalamadan harika bir kurgu çıkarmış ve ikinci kitabından bize kesitler bırakarak Çöl Masalı'nı merak ettirmiş. Kendisinin fantastik bir kitap kaleme almazsa ayıp olacağını düşünüyordum. Çünkü fantastik kurgulara benim gibi oda aşık. Aslında onunki mitolojik bir eser ama bence harika olacak. Alaz'ın devam kitabı da gelecekmiş onu da aynı şekilde merak ediyorum. Betimlemeler ve tasvirlerine bayıldım. Alaz karakterini ben çok sevdim ve yaşadıkları yürek burkan cinstendi. Nurbanu ile olan ilişkileri hızlı ilerlesede merak içinde okuyor insan. Marmaris'te edindiği arkadaş çevresi Ayfon'da yaşadıklarını biraz da olsa unutturuyor. Komik, heyecanlı, gizemli, aşk,ve bolca dram barındıran bu eseri kesinlikle sizlere de tavsiye ederim.
•``Ve şimdi bir çocuk, cennet bahçesindeki oyun parkını terk edip, cehennem kapılarının önündeki konularda oynamaya başladı.``
•``Ve bir şehre acılarınızı dökerseniz, daha sonra geçtiğiniz her cadde, dolaştığınız her sokak sizi yaralardı.``
•``İşte o an diyordum hep, hani nerede beni rahminden atan, beni daima koruyacağına söz veren ilk aşkım? Hani nerede, sana hep nefes olacağım diyen son aşkım?``
•``Zihnim ve kalbim çelişki içerisinde birbirlerine karşı savaş açmışlardı. Onu kıyıda tutmak isteyen zihnim ve onu karanlık derinlerine çağıran, dibe almasını söyleyen kalbim.``
•``O gözleri koca bir uzay boşluğuydu ve ben orada havasızlıktan ölebilirdim.``
•``Sen dallarında iğneleri olan bir gün sarmaşığı. Bense o güllere sevdalı