Yazılacak çok şey var...
Kitap ne kadar gerçek derseniz, içinizi dağlayacak kadar, bu hayatı yaşayanlar var ve sayıları az değil, üçüncü sayfa haberleri hiç bitmiyor, çevremde de susan kadınlar var diyecek kadar diyebilirim
2 günde okudum, ve durup düşünüp ah Leyla hangi senaryoyu seçersen seç kaybediyorsun dedim, Leyla'ya çıkış yolu aradım, bulamadım, hızlı bir kaçış yok, tek kaçış uzun vadede kadınların, erkeklerin kafa yapılarını değiştirmek, buna göre eğitim, sevgi ve ahlak vermek.
Kısaca konudan bahsedeyim, Leyla ailesi tarafından şiddet görür, istemediği biriyle evlendirilir, istemediği şeyler yaşar. Ya öl*cektir, ya k*til olacaktır ya or***pu,
Ama her durumda kaybedecektir, duygularını, hayatı, mutluluğu, heyecanını
Çok gerçek, utanc verici ama çok gerçek,
Kitabı bitirince aklıma takılan tek şey bu hayatın gerçek olduğuydu, görmezden geldiğimiz, var bunlar dediğimiz gerçekler
Yazarın Ülker Abla isimli kitabını okuyup kalemine hayran kalmıştım, bu zamana kadar keşfedememiş olmama üzüldüm ama geç değil
Akıcı, gerçekçi, sorgulatıcı, trajikomik bir dili var
Bu kitapta Ülker abladan da bahsediyor,
Bence önce Ülker Ablayı sonra Antabus u okursanız birbirini güzel tamamlıyor