.../07/2006
Şer ku teriqandibin kulî
koçber bin quling li ser axeke hişk
û dûpişk bi xwe vedabe ji kerban
li ezmanekî vala meger e li kevokan
ne guliyek zeytûnê filitî, ne tayek ta-rîhan;
çiyayê xewnan şewitî heyran, çiyayê xewnan!
Ancak şundan emin olabilirsiniz ki, efendim, daha iyi zamanlar göreceğiz! Kendimi amiyane bir yolla ifade etmiş olabilirim, bana güleceksiniz, ancak yeni bir hayatın şafağı ışıyacak, hakikat galip gelecek ve bizim sokağımıza da bayram gelecektir!