John Steinbeck Kitabın çok şeker bir kapağı var. Kitabın arkasında da sıra dışı bir karakterle tanışma vaat ediliyor fakat bu kitapta umduğumu bulamadım. Sıcak bir mahalle ve hayatın içinden karakterleri içerdiği söyleniyor. Bahsedilen içerikler bana geçmedi. Hikayenin vaat ettiklerinin okuyucuya geçmesi konusunda sorun yaşadığını düşünüyorum. Zorlukla bitirdiğim kitaplardan oldu. Sardalye Sokağı
Neden insanlar bu denli yalnız olmak zorundalar? Neden bu denli yalnız olunmak zorunda? Bu dünyada bu kadar çok insan yaşarken, her birimiz bir başkasından bir şeyler beklerken, neden bu kadar yalnızız? Ne için? Yoksa gezegenimiz insanların yalnızlığından beslenerek mi sağlıyor dönüşünü?