redbook

redbook
@redbook0
Hiç olmazsa tek bir insanla, sanki kendi kendimleymişim gibi her şeyi konuşmak istiyorum.
Alıntı
Reklam
Değil mi?
“Nasibinde yoksa su bile boğazında kalır insanın…”
Alıntı
“Kendini beğenmiş insanlar, başkalarını kendine hayran sanır.”
Edebiyat
"Nereden bilebilirsin ki, ufacık bir şey herhangi bir hikayenin akışını değiştirebilir."
Sayfa 59
Alıntı